Ready

Fick en fråga om vad jag ska ha på mig på nyår och jag tänkte köra på silver och paljetter! Bh'n känner ni säkert igen och kjolen kommer ifrån Wilma. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha för tröja till, men det löser nog sig. Vad ska ni ha på er? :D

- Anonym -

vad ska du göra på nyår?

Svar: Jag ska äta middag med några vänner och sedan får vi se hur det blir :)
Laura Kvist

2012-12-20 @ 15:56:50
- Anonym -

Åh fan va snygg kjol! matcha med en enkel svart lite större tshirt eller nåt!!!
Min ida sjöstedt är på, vad ska du göra för något på kvällen? OO

Svar: I knooooow!! Ja, hade tänkt det!Jag ska nog äta med tjejerna, kanske fest och sen stan vid 12slaget! :D
Laura Kvist

2012-12-20 @ 18:47:27
- Emmie -

Åh kommer säkert bli skit snyggt Laura! Åh den bh:n är så snygg!!! Har också en sån, dödligt snygg ju, men nackdelen är ju att det är bombshell :/ Så tråkigt att dem har börjat med det i typ alla bh:ar! Kram! :)

Svar: DEN ÄR SVIN SNYGG men ja, det ser lite överdrivet ut ;) Kram! ❤
Laura Kvist

2012-12-20 @ 20:27:42
URL: http://emmieelsie.blogg.se
- annie -

kan du visa en tydligare bild på kjolen? :)

Svar: Kommer!
Laura Kvist

2012-12-21 @ 13:24:47
- Anonym -

Vilken fest ska du på?

Svar: Inget jag säger här ;)
Laura Kvist

2012-12-22 @ 13:35:04

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: