Monday Morning

Har haft världens mysigaste morgon. Vaknade halv 7, satte på mig en mysig kofta och mina gosiga tofflor. Tände all mysbelysning i rummet, satte på julmusik och fixade mig. Gjorde en god frukost som bestod av chailatte, macka, passionsfruktsyougurt och lussebulle. Kollade på julkalendern och åkte till skolan i snö. Nu sitter jag och Linn i skolan och arbetar om fusionskraft, så jäkla coolt ämne! Aja, vi hörs, puss ♥

- Elin -

Hej Laura!
Har följt din blogg i lite mer än 1 år nu och jag läser den varje dag. Jag har alltid gillat din blogg och du påminner så mycket om mig i nästan allt du gör! När jag hittade din blogg trodde jag att jag hade hittat min tvilling. Du är så himla inspererande och verkar så galen och full av glädje. När jag tänker efter är du egentligen min ända riktiga idol och förebild.
Såfort jag läser din blogg blir jag alltid på bra humör och sitter med ett leende på läpparna! Jag kan inte förklara riktigt hur mycket din blogg betyder för mig.. Sluta aldrig att blogga!
Jag skulle jätte gärna vilja träffa dig, och det kanske inte är omöjligt eftersom att du inte bor så jätte långt ifrån mig och jag har gott om tid eftersom jag bara är tolv. Ville bara att du skulle veta att jag verkligen gillar din blogg och kommer alltid göra det. Du är fantastisk! Kram Elin ❤

2012-12-03 @ 16:10:49

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: