Bästa ni, tack



Fick denna fina kommentar innan och OJ, vad glad jag blev!! Tack snälla Elin ♥ Det är sånt här som gör att varje bloggare fortsätter. Den här kommentaren gjorde en jobbig dag så mycket bättre. För det som står är vad jag varje dag strävar mot, det jag vill uppnå och vad jag vill sprida till er som varje dag går in och kollar i min öppna dagbok. Precis som ni gör mig glada framför dataskärmen vill jag också inspirera och göra er glada, och jag hoppas innerligt att det är därför ni fortsätter att klicka in här.
Jag har fått en massa kommentarer det senaste och jag känner verkligen att bloggen är på G nu. Skulle så gärna vilja veta vilka ni är som läser. Så snällasnällasnälla kan ni inte skriva något kort om er själva? Skulle vara jätteroligt! Kram på er ♥

PS: Jag har icke glömt av att jag lovat er en videoblogg, jag håller på men iMovie är inte det lättaste, haha! 

- Alma Bengtsson -

Bara för att du bad mig, så ska jag väl skriva lite om mig själv ;)
Alma heter jag, driver bloggen photoab.blogg.se, går i nian och bor i Varberg. På fritiden rider jag så mycket jag hinner i dessa mörka tider och mycket tid går också åt till mitt största intresse - fotograferingen.
Kom in på din blogg för en kompis visade mig och har väl följt den några månader nu :) Jättemysig blogg Laura, du verkar vara en så snäll och fin person!

Svar: Har klickat in på din blogg några gånger och WOW, vilka bilder! You go girl!
Vad roligt, tack så jättejättemycket & desamma! Kram ❤
Laura Kvist

2012-12-03 @ 18:26:13
URL: http://photoab.blogg.se/
- Diellza -

Hej Laura jag är Diellza som går i 7:an i din skola.Jag är en av dina bloggläsare och jag älskar verkligen din blogg.Jag brukar träna basket på min fritid och gillar verkligen det.Min kompis berättade för mig att du har en blogg och jag tycker verkligen om den otroligt mycket.Jag blir så glad när jag läser din blogg ,verkligen en jättefin blogg.Ha det fint:)<3

Svar: Vad roligt att du läser min blogg Diellza! Åh, tack så mycket vad glad jag blir! :D Kram ❤
Laura Kvist

2012-12-03 @ 19:30:57
- Smilla -

Åh vad fint! Jag heter smilla och bor högt uppe i Västerbotten. Haha vet inte vad mer man ska skriva! Jaja gillar din blogg massor iallafall:)

Svar: Hihi okej, tack för kommentaren! ❤
Laura Kvist

2012-12-03 @ 19:33:34
- Elin -

Åh tack för att du läste detta! Är så glad för att du blev glad! Och jag är en tjej på 12 år som bor i Borås, på fritiden älskar jag att rida❤

Svar: Självklart, och jag hoppas att du tog åt dig av svaret jag skrev för det var mycket tillägnat till dig Elin! Hoppas vi ses nån dag, kramar ❤
Laura Kvist

2012-12-03 @ 21:07:32
- annie -

Annie heter jag går i nian, här i Varberg :) På fritiden umgås jag med kompisar och pysslar med mina hästar. Jag kollar din blogg dagligen, och jag inspireras verkligen av dig du verkar vara en väldigt lätt och snäll person. Din blogg är verkligen bra!

Svar: Åh tack Annie, verkligen! Vad roligt att läsa :') Kram ❤
Laura Kvist

2012-12-03 @ 21:33:47
- cecilia -

Hej Laura. Ps, avgudar ditt namn - så fint!

Jag heter då Cecilia, är 19 år (fyller 20 i januari). Jag bor några få mil utanför Stockholm. Jag har följt din blogg sedan några månader tillbaka, och jag älskar allt med den! Dina inlägg, din design, dina bilder osv osv. You go girl!

Puss och kram! ❤

Svar: Åh tack!
Vad roligt att en 20åring följer min lilla blogg, det trodde jag inte! Tack så jättemycket!❤
Laura Kvist

2012-12-03 @ 21:39:46
URL: http://ceciliaaaaas.blogg.se
- Hannah Gerdemark -

heheheh, eftersom att du redan känner mig så kanske jag inte behöver skriva så mycket ;)

Om du inte kommer ihåg det så heter jag Hannah ;) Jag går ettan på gymnasiet och går estet-musik. Har följt din blogg sen du startade den! Jag är 16 år och jag bor här i varberg ;) hahah!

Svar: Hihi, ja men tack för att du kommenterade! :D
Laura Kvist

2012-12-03 @ 22:06:51
URL: http://hhannahsfoto.blogg.se
- Alma Bengtsson -

SV Tack tack tack Laura <3

2012-12-06 @ 18:43:05
URL: http://photoab.blogg.se/
- Isabella Werecki Lycknert -

Laura! Söta lilla hjärtat, du är såååå vacker. Älskar din blogg och sjukt snygg design, enkel men asball! Älskar den, länge sedan vi träffades nu. Kanske kan rida tillsammans någon vinter dag? Kram ❤

Svar: Åh tack bella, och desamma!!Jaaaa, väldigt gärna! :D Kramisar ❤
Laura Kvist

2012-12-06 @ 19:33:45
URL: http://isabellawl.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: