Bara lite ointressant fakta

Jag är värsta kontrollfreaket
Jag har typ fobi för använda handdukar
Jag kan inte sminka mig i solljus, måste dra för fönstrena
Jag stör mig något otrolig på särskrivning, det stavas JÄTTEBRA och inte jätte bra
När jag skriver på datorn använder jag aldrig lillfingret
Jag är väldigt målinriktad och vet vad jag vill
Jag följer typ 100 bloggar, seriously
När jag var mindre var jag klädgalen. Köpte minst en topp i veckan haha
Jag skjuter alltid upp allting
Många tror nog att jag är en pluggis, men det är jag inte haha
Jag hatar att ringa och att svara i telefon
Jag är skitglad över att siffran nu visar 1.60 när jag mäter mig, iiiih
Jag vill bli psykolog när jag blir stor. Tycker själv att jag är duktig på att förstå människor och får ofta höra att jag är bra att prata med i svåra stunder
Jag och mitt rum luktar numera killparfym, hihi
Nu kommer jag inte på mer, så hejsvejs

- aalicefilippa.blogg.se -

Är också just nu inne på att bli psykolog med, men man ändrar ju sig hela tiden, men det verkar så himla kul!! Dock blir det samhäll -beteendevetenskap för mig!

Svar: Ja visst gör det, att få hjälpa folk! Ja, vad roligt! Det är mitt 2a val :)
Laura Kvist

2012-12-01 @ 22:53:44
URL: http://aalicefilippa.blogg.se/
- Rebecca -

Men alltså jag har läst igenom flera av dina inlägg med saker om dig, och det är helt sjukt för jag känner igen mig i typ allt! Jag är också ett kontrollfreak som stör mig på särskrivning, har bra betyg utan att plugga, är väldigt målinriktad, tycker själv jag förstår människor(är megataggad på att få läsa psykologi på gymnasiet!!!), hatar när jag blir kallad dum, vill ha långa ben, ÄLSKAR New York, tycker matrester är det vidrigaste som finns osv osv. Helt sjukt, seriöst funderar på om vi fått samma hjärna eller nåt

Svar: Haha vad läskigt! Vi kanske är tvillingar, vem vet? ;)
Laura Kvist

2013-03-25 @ 17:38:41
URL: http://rebeccasmode.webblogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: