The summer is almost over

Det är sjukt,galet,stört,vansinnigt vad tiden bara går fortare & fortare. Imorgon börjar jag 9an, sista året i grundskolan. Det betyder att det är 1 år kvar med min fina klass, med mina underbara vänner. Om ett år går vi skilda vägar och släpps fria att välja vår egna väg i livet. Det känns läskigt, bra, sorgligt, underbart, jobbigt och väldigt spännande, allt på samma gång. Jag har alltid haft stora planer för framtiden, drömmar och mål. Men samtidigt som jag är så nyfiken på framtiden vill jag inte att den ska komma. Jag är rädd för vad som ska komma näst och vart jag är om 20 år. Vem jag är, hur jag mår, vart jag bor, hur långt jag kommit i livet. MEN jag lever i nuet, här & nu. Och jag tänker ta vara på detta året. Jag tänker göra mitt bästa i skolan, skratta med mina bästavänner, skapa minnen, gå ut grundskolan med bra betyg och se framåt mot nya äventyr.

Jag har haft en grymt sommarlov. Kroatien, födelsedag, överraskningar, ridläger, underbara minnen med mina bästavänner, fått många nya vänner, kärlek, fina dagar i götet, sena sommarkvällar, osv. Jag kunde inte önska mig ett bättre lov. Jag har vilat upp mig och laddat inför ett tufft skolår, och just nu känner jag mig bara lycklig och taggad. Så imorgon kommer jag att vakna upp med ett leende, cykla iväg till skolan och vara glad att vara tillbaka. Jag ska se till att 9an blir ett jävla bra år ♥


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: