Pancakes for breakfast

Ställde mig i köket och gjorde pannkakor till frukost. Satte mig i vår mysiga soffa på balkongen och åt min goda frukost och läste SOLO. Bra start på dagen! Har mycket viktigt att fixa idag, så det är bäst att jag börjar! Ha en fin dag vänner ♥

- No inspiration? -

Du och Linn härmar varandra ganska mycket med inlägg och kläder och smycken och sånt va?

Svar: Haha. Vi härmar inte varandra, vi är bästavänner och gör nästan allting tillsammans & vi båda är väldigt intresserade av mode så det blir ju att vi bloggar om samma grejer. Och ibland händer det la bara att vi har samma tanke. Som idag, vi hade ingen aning om att vi bloggade om exakt samma sak, samma morgon. Det klart vi inspireras av varandras bloggar, men här är mitt & linn kör sitt.
Laura Kvist

2012-08-13 @ 15:56:14

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: