De perfekta höstskorna

Det är la bara att erkänna för sig själv att hösten börjar närma sig. Snart går det inte att trippa runt i vita converse & därför är det dags för ett par nya höstskor! Jag har alltid sånna problem men att hitta skor. Antingen är de för stora, för små (oftast för stora för mina små 35or till fötter), eller är det någonting på dom som inte är riktigt rätt. Jag har måånga krav när jag ska leta skor, helt klart. Jag har mina älskade svarta boots men 1 par skor räcker inte långt & i år har jag hittat massor av perfekta höstskor. Check it out!

1. Hunters. Har så väldigt gärna velat ha svarta matta Hunters, men aldrig orkat köpa pågrund av priset. Men nu ska jag bannemig ta och köpa mig ett par. Äntligen! 
2. Bruna mockaboots. Hur dösnygga?! Dessa från Citybird hade jag lätt kunnat leva i i höst.
3. Isabel Marant sneakers. Ingen har väl missat? Skrattade åt idén först men efter att ha provat ett par, OMG. SÅ COOLA!

- Anonym -

Dom bruna mockabootsrn vart riktigt snygga!
Vad kostar dom?

Svar: I know!! Bara 399 :- , sjukt bra pris för så snygga skor om du frågar mig!
Laura Kvist

2012-08-09 @ 12:50:47
- Anonym -

Isabel Marant sneakers är as snygga !!!
vart hittar man dom?

Svar: Skitfräna!! Ingen aning faktiskt, man kan säkert beställa dem på någon sida eller så finns de la i någon exklusiv affär i Stockholm. Är ju så sjukt dyra!!Men det finns jättesnygga killklacks sneakers på Topshop & påå Euroskor för en liten mindre peng!
Laura Kvist

2012-08-09 @ 14:35:12
- A -

Jag vill också ha ett par svart boots i höst men är precis som du oerhört kräsen... är det inte det ena så är det det andra som det är fel på... du har inte något tips dock på svart boots? De enda jag har sett som är helt okej är de på din sko för 799:-.. tycker dock de är lite lite tråkiga ^^

Svar: Haha, vi 2 verkar ha exakt samma problem! Hm, dessa - http://www.citybird.se/index.php/kaengor/item/1453-1072513 från citybird tycker jag är himla snygga, men du kanske letar efter lite mer grova boots?
Om du har pengarna så är ju Primeboots med nitar typ de ballaste skorna man kan gå runt i i höst. Hoppas du fick lite hjälp, kram!
Laura Kvist

2012-08-09 @ 17:34:34
URL: http://aiming.blogg.se
- Anonym -

Vilken färg ska du ha på dina hunters och när ska du köpa dom?

Svar: Jag ska svarta matta. Nästa gång jag kommer upp till Göteborg, kanske i början av september!
Laura Kvist

2012-08-09 @ 23:12:07

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: