porträttfoto & svar på kommentar



Häromdagen fick jag se mitt porträttfoto i skolan. Jag beställde aldrig hem något stort foto på mig för jag lyckas aldrig bli sådär himla bra, hehe. Men detta året blev det ju faktiskt helt okej! Så det var ju lite synd att jag just detta året hoppade över att beställa något, men jag fick ju som tur är några små foton i lite dåligare kvalité, helt gratis shiho!

Efter skolan cyklade jag iväg och spelade lite gitarr, och apropå mig & gitarrspelningen så fick jag faktiskt en fråga idag om jag spelade gitarr och isåfall hur länge jag har spelat. Som ni kanske har förstått så är svaret Ja, jag spelar gitarr & jag började för hm, 1 årsen kanske? Det var mest för att jag tycker om att sjunga och vill ha lite komp till det :)
Nu ska jag åretgå till So-boken, suck!
Puss&Kram ♥

- Louise -

Hej!

Vad kul att du var med och tävlade om att bli dagens blogg. Nu har nämligen vinnaren utsetts, så gå in på http://laakinoiise.blogg.se/ för att se om du är den lyckliga vinnaren!

Var även gärna med i den nya omgången! :)

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-torsdag-3.html#comment

2011-09-29 @ 09:10:36
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
- Emmaa ^^ -

hejsan ! ^^

Måste bara säga att du har OTROLIGT fin blogg !

kan inte du kanske visa i ett inlägg hur du gör när du fixar bakgrunden , headern och profilen ? För jag har blogg på blogg.se men den är så tråkig för jag vet inte hur jag kan fixa de... har försökt att kolla på google hur man gör men jag fattar inte :(



tacksam för svar ! :)

2011-09-29 @ 20:12:56

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: