Nu kör vi


Tjiho!
Efter 2 veckors arbete med designen är den äntligen klar. Om du inte kan se den tryck F5.
Jag är stolt när jag säger att jag har gjort det mesta själv, några små grejer som jag har fått hjälp med bara. Men fortfarande är den inte helt klar, bla. måste det göras 2 inlägg men det fixar jag senare. Och jag måste bara säga att bloggen ser helt knäpp ut i Safari men det är något som jag får ta reda på varför och försöka fixa.

Några småförändringar kommer att ske under bloggens gång, men det lär ni märka då :)
Och ni som undrar varför jag valde namnet Nessona, det kommer ni att få reda på i 1 inlägg som kommer upp någon dag framöver!
Lite kritik skulle jag bli glad av, för att få veta om jag har lyckats eller inte! Så kommentera gärna!
Varför jag valde att byta blogg, var den anledningen att jag var helt inte nöjd med den andra. Namnet var inte fint, och inläggen var tråkiga & fula. Men nu har jag nya idéer på G, och här på Nessona förblir jag!


- Anonym -

varför bytte du blogg?

2011-09-24 @ 19:37:26
- Moa ♥ -

Gud vad fin designen blev Laura! <3

2011-09-25 @ 04:22:12
URL: http://moabergemyr.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: