Fashion


Jag är ingen modeinspirerad tjej, nej det är jag tyvärr inte. Men jag tycker om kläder och väldigt mycket modeinspirerade kläder, men hur kommer det sig att det knappt hänger några sådana klädesplagg i min garderob då? Hm, det undrar jag med.
Jag älskar att bläddra i stora tidningar som Elle magazine och jag tycker ungdomar som sticket ut är skit coola, men jag själv kan inte riktigt sätta fingret på vilken stil jag vill ha & vad som verkligen är jag.

Varje morgon slänger jag på mig ett par gamla jeans och en trist tröja som jag tror de flesta ungdomar gör. Inget personligt utan bara helt rent liksom. 
Men nu den senaste tiden har mina 3 bästavänner börjat hitta deras real style, ajajajaj.. och där står jag i de gamla jeansen & linnet jag hade i går, och känner mig lite småful hehe.
Men nu har jag bestämt mig för att verkligen "leta" efter min egna stil och köpa de kläder jag tycker är fräcka, go Laura! 
Och nu är det lov vilket betyder, time for some shopping! Ohlalala...


- Linn Bank ♥ -

Ja! Kom igen nu Laura du kommer snart att hitta precis det du vill ha! :D

2011-10-27 @ 21:02:22
URL: http://linnhs.blogg.se/
- Lovisa -

Lilla söta gumman, du är fjorton år. Det är ingen fara :* du kommer ändå inte veta vem du är eller din stil förrän du är 25. Du hittar absolut inte din stil genom att bara shoppa en massa nya kläder. Ens egna stil kommer när den kommer, och innan dess kommer du byta så många gånger så att du inte kan räkna dem. puss!

2011-10-27 @ 22:46:19
- Malin -

Hej! Jag har en tävling i min blogg just nu där man kan vinna ett presentkort på 150 kr på Smyckesboxen.se, så var gärna med :D

http://mallemusic.blogg.se/2011/october/vinn-ett-presentkort-pa-150-kr-pa-smyckesboxe.html

2011-10-28 @ 13:12:22
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: