Pirates of the Caribbean

I 2 & en halv timme har jag suttit å glott på Pirates of the Caribbean, Död mans kista. Jag har sett filmen som mindre men då förstod jag aldrig att dessa filmerna är några av de bästa som gjort hittills, haha! Fattar ni hur gärna jag vill vara en pirat nu eller? Åka runt på haven och fäktas med äckliga, slaimiga varelser och leta efter en kista som innehåller ett dunkande ♥? Hur sten coolt är inte det?! Och att Orlando Bloom är med i filmen ger den ett extra +, och att Johnny Depp är med är inte häller någonting jag klagar på!
Vill se alla filmer nuuuu, men det skulle nog ta en dag så jag får ta 1 film i veckan från och med Nu.


Idag är det sista dagen på lovet, så idag gäller det att göra det man har lagt bakom sig under lovet, jag tänker alltså på att plugga. Så idag blir det en hemmadag, städa, vila upp sig inför nya skoldagar & plugga.
Ha en bra sista lovdag! ♥

- angelica -

haha, jag sa ju att dom filmerna va bra! :D <3

2011-11-06 @ 18:09:49
URL: http://angelicaengstroms.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: