Mysdag med mamma i götet

Idag ska jag och mamma ta tåget upp till Göteborg. Vi ska bara ha en mysig mor & dotter dag. Fika, shoppa, gå runt, snacka & gå på bio är det vi kommer ha för oss today.
Jag älskar Göteborg, det är en sån himla mysig stad och just nu är jag såååååå shopping sugen, så jag hoppas att jag kommer hitta det jag söker efter :)

Om det blir så som vi har sagt så ska vi gå på filmen "One Day", jag vet inte så mycket om den men den verkar vara mysig & romantisk!
Ni får ha en bra...tisdag(?) så hörs vi antingen ikväll eller imorgon. Puss ♥

- Anonym -

Hejhej :) !

Vill du vara med i dagens blogg och få 2000 - 5000 fler besökare :) ?

Här hittar du tävlingen om du vill vara med, hoppas att kommentaren inte irriterade dig :) ( då är jag ledsen och ber om ursäkt) .



http://svettlukt.blogg.se/2011/november/dagens-blogg.html#comment



Kramkram , Bea! :)



2011-11-01 @ 14:12:54
- annie -

kan du lägga upp bilder på din shopping? :)

2011-11-01 @ 16:39:51

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: