Rastlös tjej

Jag satt och var rastlös, hade inget att göra & ville blogga. Men hade absolut ingenting att blogga om. Kollade mig i spegeln och såg mitt nyduschade hår - mitt stora fluffiga, affro hår som jag faktiskt har. Tog ett kort och la in den på datorn. Ville mixtra & trixa lite med den så jag gjorde det. Och ovanför ser ni resultatet. HAHA, så hemskt dålig jag är i photoshop. Så förlåt får jag väl säga för den konstiga bilden. Men med denna bilden blev det ändå ett helt inlägg! Någonting bra iallafall!

Idag har jag inte gjort någonting, och det märks nog på texten ovanför haha..
Ikväll ska jag och tjejerna gå på bio. New years eve! Någon som har sett den kanske? Den verkar vara väldigt bra!
Hoppas ni också får en rolig kväll, ciao! ♥

- Amaanda -

Helluu där!

JA, New years eve har jag sett, den är verkligen grymt bra!

Sorglig, romatisk och rolig!



Ha det bra!

2011-12-29 @ 09:52:03
URL: http://amaandamadelaine.bloggplatsen.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: