Gossip Girl box

Idag ska nog 99 % av sveriges ungdomar ut på stan för att stressa runt på mellandagsrean. Men jag skippar faktiskt det i år. Jag ska spara mina pengar till resor och annat skoj. Vilket är ovanligt för mig, brukar vara den som är först i affärerna och köper hem en massa (!) kläder. Men så istället för att springa på stan i år ska jag sätta mig och glo på Gossip Girl! Jag fick nämligen hela boxen i julklapp.
Säsong 1-4, så nu har jag en hel del avsnitt att kolla på. Woho, älska Gossip Girl!
I know you love me, XoXo Laura ♥

- ♥ -

hej!

jag har just börjat följa din blogg, och jag älskar den!



jag kollade igenom alla dina inlägg, och du har skrivit att du har gjort om ditt rum. men jag har inte hittat några bilder på det, vill gärna se hur det blev.



svara gärna i inlägg :)

tack på förhand!

kram ♥

2011-12-27 @ 20:31:20

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: