Elsas Värld

Medans jag går runt på Stockholms gator vill jag tipsa er om min favorit bok. Elsas värld. Vissa kanske känner till boken & serien men andra kanske inte gör det. Och att missa detta vore inte kul kan jag säga er!

Elsa kommer ifrån "Boringsås". Hon är precis hemkommen från New York när hon bestämmer sig för att starta en modeblogg i Stockholm. Det går som det går & Elsa hamnar i mycket trubbel.
Jag började först följa serien, som ni kan se här. Jag skrattade åt alla avsnitt och tyckte att den var så jäkla bra så jag gick och köpte mig boken. Och boken är precis lika bra, om inte till och med bättre!
Boken är skriver av Sofi Fahrman & eftersom att hon är en välkänd modebloggare så gör det allting ännu roligare!


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: