THE WOLF OF WALL STREET


Min kärlek ville bjuda mig på bio igår så vi gick och såg premiären av The wolf of Wall street. Det är inte riktigt min typ av film, men vet ni vad? Den var riktigt, riktigt bra! Sjukt hur stor makt pengar kan ha hos människor. Ett stort plus var ju att Leonardo DiCaprio spelade huvudrollen. 

Vaknade bredvid David imorse och eftersom att jag har en ledig helg så tog vi en lång sovmorgon. Mormor och morfar var över på en fika och sen följde jag med mamma och söndagshandlade. Nu tänkte jag läsa några sidor i biologiboken innan det serveras räkor och lime-aioli, huuuur gått? Om det blir som planerat så ska jag även träffa linn & hanna. Kram på er ♥
 

- Helena R -

Kul! Vill också se den, får se om jag tar mig tid att åka på bio :)

2014-01-14 @ 18:29:28
URL: http://www.imakeyousmile.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: