It's September

1 september har gått åt till jobb. Kom hem vid fem- tiden och övervägde att följa med mamma och pappa på bio, men eftersom jag redan sett Känn ingen sorg så avstod jag. Istället har jag fräschat upp mig rejält med ansiktsmask & nya naglar och kollat på Sex and The City. Lite senare ska vi antagligen iväg till grannarna och mysa lite. Imorgon är det back to school. Sovmorgon, två lektioner och sedan dans hela eftermiddagen. Sounds great to me! Puss! 
 

- Ebba -

Hej! Här kommer udda fråga. Jag följer dig på instagram och jag undrar hur du får till dem här svarta hjärtanen och den streckgubben som håller för munnen? Tacksam för svar!
Ps. Din blogg och din insta är sååå bra! Keep it up!

Svar: Hej och förlåt mig för sent svar! Det finns en app som heter characters. Där finns en massa sympoler som du kopierar ifrån till din instagram :D
Vad glad jag blir, tacktack! <3
Laura Kvist

2013-09-01 @ 20:28:44
- Anonym -

Hur har du gjort din design? har du gjort den själv och isåfall vad använde du för startmall osv osv :))
Hade varit nice om du svarade i ett inlägg :)

Svar: Ja till mesta dels, har fått lite hjälp utav min vän också, jag använder mig utav Fashion som startmall och sedan har bara lagt upp en plan i mitt huvud hur jag ville att den skulle se ut och har sökt runt på internet hur man gör ;)
Laura Kvist

2013-09-01 @ 21:21:19
- Anna -

Härlig blogg =)

Tävla gärna om ett Pearls for girls armband, värde 249 kronor =)

2013-09-03 @ 17:12:03
URL: http://annajosefinaw.se/2013/september/tavling-pearls-for-girls.html

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: