Think pink

För alla er rosaälskare där ute kan jag nu presentera min favoritplats i rummet mitt, min rosa lilla hörna! Visst är det fint? Puffen fick jag av Lovisa i födelsedagspresent och blev superglad! Jag är helt tokig i rosa hihi!
 

- Ebba -

Kan du visa allt du fick i födelsedagspresent? :D

Svar: Hej Ebba! Jag tycker själv att det är jätteroligt att se vad folk har fått i födelsedagpresent osv. men det känns väldigt girigt att blogga om det. Så vi får se om jag gör det! Annars kommer allt upp på ett eller annat vis. Kram :)
Laura Kvist

2013-06-25 @ 17:31:01
- Cajsa Torres -

åh så fint ! grattis i efterskott :)

Svar: Tack så mycket! :D
Laura Kvist

2013-06-25 @ 19:53:55
URL: http://chawey.blogg.se
- stina -

jag kollade tillbaka på dina inlägg för att jag kommer ihåg att jag fick upp ett öga på din garderob som du har i ditt rum. vart är det du har fått tag i den någonstans? jag kommenterade de men jag vet inte om du ser så gamla kommentarer på de inläggen. kram!

Svar: Hej stina! Vad roligt att du tycker om min garderob, den är perfekt enligt mig! Den kommer faktiskt från IKEA. Kram :)
Laura Kvist

2013-06-27 @ 12:58:09
- stina -

okej tack så mycket, förlåt om jag är jobbig men jag undrar bara om du vet om man kan hitta den på nätet, isåfall skulle du kunna länka den i ett svar här? tack på förhand, kram!

Svar: Haha nej då! http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S69894926/ här har du! Kram :)
Laura Kvist

2013-06-28 @ 22:21:57

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: