Let's be weird together


"We laugh until we cry, Read each other's minds, Live with a smile and Make it all worthwhile."
Vi har alla en tid då allting faller samman, man orkar inte stå på egna ben och man känner sig så fruktansvärt ensam. Men plötsligt vänder allting. För mig var det när jag träffade två fantastiska tjejer som visade sig bli mina två bästavänner. Vi delar på allt, vi är starkast tillsammans, vi är helt enkelt de bästaste bästisarna någonsin, enligt oss. Jag är lyckligt lottad som funnit två så underbara vänner och jag vill säga tacktacktacktack för alla gånger ni har fått mig att le när jag helst vill gråta, alla gånger ni har sagt till mig att fortsätta kämpa för att nå mina drömmar, för allt. Ni är bäst tjejer, kärlek till er ♥

- Linn Bank -

Jag älskar er bästisar. Ni är de bästa någonsin <3

Svar: <3
Laura Kvist

2012-10-28 @ 16:17:19
URL: http://linnhs.blogg.se
- cecilia -

åh hur har du gjort den där effekten?:)

Svar: I PS. Man får föra över en stjärnbild till sin bild och sedan fixa och trixa med hur starkt den ska synas. Lite svårt att förklara hehe ;)
Laura Kvist

2012-10-28 @ 16:48:44
URL: http://ceciliaaaaas.blogg.se
- Hanna -

Ååå vad jag älskar er tjejer!! Ni är världens bästa! <3

Svar: <3
Laura Kvist

2012-10-28 @ 17:34:56
- Anonym -

Ååå va ni är söta alla tre!

Svar: Tack mammis <3
Laura Kvist

2012-10-29 @ 08:31:16
- mamma -

tycker mamma :-)

2012-10-29 @ 08:31:57

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: