The world we live in

Fick inspiration av Kira och satte upp en världskarta på väggen. Jag är en riktig dreamer och drömmer om att resa världen runt och upptäcka saker. Tyckte det blev himla fint! Funderar på att kanske markera vart jag har varit så det blir lite mer personligt, vad tycker ni? ♥

- annie -

fint! Jag tycker du ska markera vart du har varit för som du säger blir det mer personligt då :)

Svar: ja, det blir nog så :D
Laura Kvist

2012-12-10 @ 21:20:36
- Ellen (: -

Var har du hittat den kartan? :)

Svar: Mamma fick den på jobbet så jag vet inte riktigt men det finns liknande på Bokia! :)
Laura Kvist

2012-12-10 @ 21:27:42
URL: http://www.ElleenT.blogg.se
- Jonna Lysebring -

Din blogg är så himla fin! Vi har en likadan karta hemma & där har vi markerat var vi har varit, det är verkligen en superidé och man vill besöka nya ställen hela tidn! :D

Svar: Åh tack Jonna! ❤Okej, tror nog jag ska göra det :D
Laura Kvist

2012-12-10 @ 21:50:53
URL: http://jonnaalysebring.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: