Hairstyles

Okej, nu är jag trött på mitt torra, slitna och risiga hår. Jag vill ha en förändring och ett friskt hår. Jag har självlockigt hår och det är inte så lätt som alla tror. Det behövs väldigt mycket tid och produkter för att lockarna ska bli fasta och inte bara ett stort fluff. Därför plattar jag det varje dag. Och ni kan ju då föreställa er hur slitet mitt hår är nu + att mitt hår är extremt känsligt. Jag vill bli ljusbrunett men samtidigt trivs jag bäst i blont. Det här är så svårt!! Skulle ni vilja se en bild på mitt "riktiga" hår och ösa på med en massa förslag? I really need your help!!

- Linn Bank -

jag vill ha en bild på ditt fina hår!! :D :D

2012-12-02 @ 11:21:16
URL: http://linnbank.blogg.se/
- annie -

JA!

2012-12-02 @ 12:51:13
- ida -

Vet exakt hur du känner haha.. Plattar också mitt varje dag, eller flera gånger varje dag. Folk säger att det är onödigt och att det inte kan va så illa att gå med mina naturliga lockar. Men precis som du säger guuuuud det blir bara ett stort fluff och går inte att ha nån kontroll över alls så det måste liksom plattas för att ens kunna göra en toffs eller nåt. Ser framemot att se en bild på ditt ofixat haha
Vi kan bilda pudelklubben du och jag? ;)

wah frisyren längst till höger är svinsnygg

Svar: Haha åh, skönt att NÅGON här i världen gör det! Eh, ah du kommer kanske känna igen dig i bilden haha ;) Vi gör det!!
I KNOW. Vet inte om jag vågar förvandla mitt hår så, hade vart så jäkla nice
Laura Kvist

2012-12-02 @ 14:28:09
URL: http://berntssonida.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: