Bloggtips

tryck på bilden för att komma till bloggen

Jag följer upp till 100 bloggar men detta har blivit en av mina nya favoriter. Jag älskar hennes stil och jag hade gärna velat byta ut min garderob mot hennes. Tillexempel den här klänning, hur snygg är inte den?!
Lisa inspirerar mig verkligen till att vilja sticka ut då & då. Men på ett snyggt sätt. Hon vet precis vad som matchar och vad som är snyggt just nu. Hon bloggar inte jätte ofta men när det väl kommer upp någonting nytt så är jag snabbt inne & läser. Klicka in!

- Anonym -

Sv, Hihi tack, japp jag kommer på lördag :) Kommer du till tävlingen på söndag? om du vill får du gärna va med och vara funktionär ;)

Kram :)

2011-11-23 @ 18:00:52
- Johanna -

Oj haha glömde skriva att de var jag som kommenterade :)

2011-11-23 @ 18:01:21
URL: http://johannaanderrsson.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: