Testblogg -


moi-même

Laura Kvist, 16 år, en sommarstad i Halland.
 Rosa, Håkan Hellström, vita blusar, sommarkvällar, dans, New York, framtidsdrömmar, macarons, brittiska, ELLE, att resa, tumblr, kyssar.
 
 
Vem är jag? Jo, jag heter Laura och är en fartfylld och glad tjej som i sommar fyller 16 år. Och når ynka 1,58,5 cm över marken. Jag är en målinriktad tjej med stora framtidsdrömmar och mål. Drömmen går till New York City. Två saker jag älskar är mina två bästavänner (har dem bästa) och färgen rosa, men hav skrämmer mig. På fritiden pluggar jag mycket, rider och hittar på andra roliga grejer. Men helst av allt ligger jag och kollar One Tree Hill i min ensamhet. På gymnasiet planerar jag att gå Natur Estet - Dans vilket jag verkligen är exalterad inför! 
 
Undrar ni något så skicka iväg ett mail till [email protected]!
http://nessona.tumblr.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: