DAY 8 + 9

 
 
I måndags besökta jag Camden Town. Kanske inte min grej men det var helt klart värt ett besök! De hade en matmarknad och det tog mig typ en timme att bestämma vad jag skulle köpa till lunch. Till slut blev det en matig crêpe. Jag fick åka hem strax därefter för att jag kände mig dålig, och mycket riktigt hade jag blivit sjuk. 
 
 
Jag tvekade om jag skulle gå upp ur sängen igår. Det slutade med att jag tog en tablett och bestämde mig därmed att genomgå dagen trots min förkylning. Efter två roliga lektioner tog jag tuben till South Kensington, som har blivit lite utav mitt favoritområde här, och åt en god lunch på Le Pain Quotidien uteservering. Sedan gick jag vidare till Natural History Museum och såg några intressant utställningar. Efter det tog jag mig till Trafalgar Square där det var fullt av turister. Klockan 16.30 träffade jag Alison och Chris för afternoon tea följt av musikalen Billy Elliot som var sååå bra!!
En kort summering av gårdagens fantastiska dag. Tänk vad mycket man kan hinna med! 


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: