ATT GÅ NATUR

 

Som sagt, det är snart dags för er nior att välja linje. Om jag kan vara till hjälp för er som funderar på natur skrev jag, för ett år sedan, ett inlägg om att gå naturprogrammet. Jag tänker att jag kan länka det här, och om ni har några ytterliggare funderingar så är det bara att skriva en kommentar! 

 ATT GÅ NATURPROGRAMMET

PS. Genom att läsa detta, ett år gamla blogginlägg, förstår jag hur mycket jag lärt mig i bara svenskan. Haha, nästan lite pinsamt men jaja. Here you go!


- Sara -

Jag är verkligen sugen på att gå denna linjen men vet inte om jag kommer orka tempot? Jag är jättebra på matte man har lite svårt för natur. Skulle du rekomendera detta då?

Svar: Hej Sara! Tempot går i högvarv under i princip hela terminen men vet du vad? Man klarar det! Toppenbra om du är duktig matte, det kommer hjälpa dig i naturämnena. Man kommer hit för att lära sig och det är precis vad du gör när du går natur, någonting nytt varje dag! Så svaret är ja, jag rekommenderar natur - i alla lägen!
Laura Kvist

2015-01-11 @ 00:44:51

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: