squat til' you drop

 
Här om dagen kommenterade jag den här snyggingens blogg och bad om lite hjälp på det nya gymmet, vilket hon är bekant med. Dagen därpå träffades vi och hon gav mig en hög med tips och bra övningar för hela kroppen. Jag blev verkligen imponerad av Sanna, hon kunde så jäkla mycket och gav mig så mycket motivation! Det var precis som att ha en PT för en dag, tack för det snälla du! Hon tränar även balett precis som jag, visste därför att hon hade väldigt mycket att ge mig i träningsväg. Jag hade rätt, och nu ska min "svankiga hållning" bort!

Gå in på Sannas blogg och inspireras och motiveras!  TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA DIT

- Sanna Skarp -

Åh tack fina Laura! Jag tyckte det var jätteroligt och skulle gärna vilja träna med dig igen! Hade även varit kul ifall du kom och tränade någon gång med oss på baletten i Träslövsläge, har världens bästa och snällaste lärare så hon skulle bara tycka det var roligt! Kram och träna hårt bästa du :)<3

2014-03-26 @ 22:27:14
URL: http://sannaskarp.shapemeup.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: