DAY 5 + 6

 
 
I fredags efter skolan tåg jag tåget till Brighton som är en jättevacker stad vid kusten. Familjen jag bor hos har ett hus där så vi stannade över natten. De bjöd mig på, enligt dem, bästa fish & chips stället och jag tror de har rätt för det var sååå gott! Sedan tog vi en promenad längs havet. Igår visade Alison mig själva innerstaden innan vi tog tåget hem till London. Jag skulle väldigt gärna besöka fina Brighton igen, gärna med vänner för det är en absolut en stad för unga människor. 

Igårkväll kom Chris tre små barnbarn hit och de är så himlahimla söta! Just nu sitter alla och äter cupcakes hihi. Klockan 12 ska jag möta upp Sarah vid London Bridge för en turistdag! Vi ska besöka Big Ben, London Eye, Buckingham Palace osv. Solen är inte lika stark idag så det är nog en bra dag för det. 
Hoppas ni har det bra, puss 


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: