DAY 2

 
 
Igår hade jag mina första lektioner. På tisdagar och torsdagar fokusera igår fick vi diskutera och berätta om problemen i våra hemländer, så som lön, arbetslöshet, för dyra hus osv. Läraren var jättebra och klassen jättehärlig! Det går en tjej från Holland i min klass som jag har kommit överrens med, och vi bestämde att vi skulle hitta på något någon dag. Yey, I found a friend! 
Hur som helst, efteråt tog jag tuben till Covent Garden som är en av mina favotitplatser här i London. Jag åt en god ceasarsalad och tittade på folklivet. Sedan strosade jag runt där i näheten, kikade in i affärer som Chanel, MK, Juicy Couture, you name it. Gick också till Regrent street, Bond street, Picadilly Circus och Oxford Street. Tog ett steg in på Primark men vände lika snabbt. 
Det var en stor busskrock på oxford street igår (man får se mycket i den stora staden) och jag ville helst inte se detaljer så jag gick på några jättemysiga bakgator tillbaka till Covent Garden där jag köpte chokladdoppade jordgubbar för 10 pund (!!) och satte mig och tittade på underhållningen innan jag åkte hem. 


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: