DAY 1

 
Hello everybody! Här kommer en liten rapport fran dag 1: Jag fick följe av Tom till skolan imorse. Och om jag säger såhär, min åksjuka spökade, räcker det? Ja tack. Skolan startade med ett placement test i skrivning, lyssning, grammatik osv. Sedan fick vi information om skolan, tunnelbanan och allt annat som hör till vår visit här i London. Efter det åt jag lunch på nedre plan där det är "help yourself", så jag plockade ihop en god sallad och tog en mango-passion ice tea (det finns Starbucks (!!!!) i skolcafeét). Sedan gick jag ut på egen hand och upptäckte området kring skolan och ner till Russell Square där jag hittade en parkplats i solen för att vila fötterna. Klockan 15.00 var jag tillbaka i skolan och fick mitt schema som jag är toknöjd med! Efter det bjöd skolan oss på en drink som ett welcome event. Människorna på skolan är verkligen från världens alla hörn och alla har olika förkunskaper i engelska. Vilket är väldigt kul och intressant! Nu är jag supertrött och ska snart sova efter en lång dag. Imorgon väntar ännu en! Natti


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: