SPRING, MUST HAVE

 
Lindex 199:- 
Kanske verkar som ett tråkigt köp men jag som helst går till skolan i jeans och en bekväm tröja jublade när jag testade den gula skönheten i mitten. Perfekta vårtröjan till ett par fräscha vita jeans och guldiga detaljer. Väntar dock på att köpa min till helgen då huvudstaden väntar! 

- Anonym -

SNYGGT! Hej, det skulle vara jätte roligt om du skriv ett inlägg om pengar. Jag får 1200 i månadspeng och alla pengar försvinner liksom... Köper bara massa skit och massa mat/godis/fika osv. Sen får man bara ångest över att inte ha några pengar kvar, om du förstår vad jag menar ;). Har du tips hur du sparar/ tänka när man köper saker osv. TACK ps jätte fin blogg!! <3

2014-02-22 @ 12:33:51

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: