Candy makes my day


Presentationsångest och stress. Hate those two words. Jag har haft några otroligt hektiska dagar och har nu blivit dunderförkyld. Brukar bli så med mig när jag äntligen har tid att slappna av lite. Så idag är jag hemma från skolan. Missar två riktiga lektioner och två danslektioner så det suger lite men det är nog bra för mig att chilla lite. Har precis vart och köpt en påse godis och tyckte att påsarna var så himla söta, hihi. Nu ska jag göra i n g e n t i n g, puss. 

Förresten! Jag har svarat på alla era frågor i kommentarsfälten nu så väntar du på ett svar checka ditt svar! 

- sofia -

Vart har du köpt godiset? :)

Svar: På ng:s ☺️
Laura Kvist

2013-09-16 @ 16:31:28
- Viktoria Eriksson -

namnam godis är alltid bra! :D

2013-09-16 @ 18:03:31
URL: http://vickons.blogg.se/
- lisa -

var kollar man svaren, hittar inte....

2013-09-20 @ 15:29:16

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: