Striped

Jeans - H&M | Tröja - Cubus (gammal) | Converse | Solisar - Gina 
Hej vänner! Detta går jag klädd i idag. Lite sailor sådär, vårigt och frsächt! När jag kommer hem från skolan ska jag göra lite paperwork och sedan blir det möte med tjejerna. Så jag har alltså ganska mycket att göra idag. Men det är bara kul! 

- Namn: -

Åh, älskar din stil!
Jag måste bara fråga dig, eftersom du är ganska intresserad av kläder och mode osv..
Var kan man köpa dr. demin jeans i varberg, finns dom på wonder? :)

Svar: Vad glad jag blir, tack! :DDr. denim finns på Wonder ja, och på carlings! :*
Laura Kvist

2013-05-13 @ 20:11:11
- Alicia -

Men så fiiiint! Vad är ditt bästa tips för att få till en snygg outfit? :D

Svar: Hihi tack sötis! Åååh mitt bästa tips? Klä dig som du känner för! Jag bestämmer aldrig outfits dagen innan utan tar på mig det jag känner för den dagen :D
Laura Kvist

2013-05-19 @ 22:06:28
URL: http://aliciaaas.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: