PAGE

Är jättesugen på att göra precis som Nicole gjorde, klippa av håret till axellängd. Men jag vet inte om jag skulle passa i det? Och det skulle bli lite jobbigt eftersom jag då måste platta det hela tiden, men samtidigt hade allt slitet åkt bort. Ååååh, vill verkligen göra någonting till sommaren! Vad tycker ni? 

- Anonym -

Du passar i allt! :)

Svar: Vad söt du är! Tack!
Laura Kvist

2013-05-25 @ 16:20:58
- Anonym -

Du kan rakpermanenta håret! Jätte bra tips, och jag gör det själv! kramis


Svar: Funderar på detta!
Laura Kvist

2013-05-25 @ 16:21:12
- Alma Bengtsson -

Jag tycker att det är jättefint!! Har själv lust att göra det men 1. vet jag inte om jag skulle passa i det 2. vågar jag inte för mitt hår börjar bli riktigt långt nu :)

2013-05-25 @ 16:34:42
URL: http://photoab.blogg.se/
- Annie -

Page är jättefint! Dock tycker jag du ska ha det så som du har det nu :)

Svar: Okej, tack hihi! :D
Laura Kvist

2013-05-27 @ 06:50:55

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: