Welcome To My Wardrobe


Jag planerade att göra en hårvideo i helgen men eftersom att jag inte riktigt var på humör så blev det inget. Igår öppnade jag istället min garderob och gjorde en liten kortfilm av det. Inget märkvärdigt haha, kläderna var inte ens vikta men jaja. Bättre än inget brukar man ju säga! Hope you like it!

- justjustin.webblogg.se -

ÅÅÅÅh va fina kläder du har! Avensjuuk! Jag måste bara fråga, vart har du köpt din garderob? :D

2013-03-18 @ 16:40:13
URL: http://justjustin.webblogg.se/
- lillan -

Hur gör du filmerna? Liksom med VideofyMe, hur lägger du till musiken där? Och hur får du upp Imovie video på bloggen. Vet hur man lägger upp youtube video. Förresten är du jätte söt!

2013-07-05 @ 13:36:13

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: