BODYLICIOUS

Har fått låna den populära boken Bodylicious av Linnsan. Och nu när jag är sjuk tänkte jag läsa igenom den, skriva ner lite tips osv. Har kommit en bit och tycker att den är riktigt inspirerande! Och jag älskar att det är en massa bilder från NY. Dock finns det lite grejer som man måste strunta i och få skratta lite åt, t.ex "man blir uppsvullen av tuggimi". Iallafall, ett tips till er som tycker det är roligt att träna! 

- Eva -

Sorry att förstöra det roliga men det är faktiskt sant, när man tuggar tuggummi så tror magen att det är mat som kommer och börjar sätta igång att arbeta genom att enzymerna kommer fram och magsyran börjar bli aktiv (vet inte exakt hehe) och när ingen mat kommer så bidrar det sen till en uppsvälld mage! Men tro vad du vill :)

Svar: Haha jo det vet jag! Men det jag menade var att "jag bryr mig inte. Jag tuggar så mycket tuggummi jag vill."
Laura Kvist

2013-03-17 @ 12:28:49
- Ellen -

Hej Laura! :) Jag tänkte fråga vart du har köpt skorna och vad de är till för slags träning, joggning, idrott mm? Tack för en grym blogg! :D Kram! :)

Svar: Hej Ellen! Jag köpte dom på TeamSportia och dem är för fitness, alltså inomhusträning då dom är väldigt lätta och nätta. Tack själv! Kram :D
Laura Kvist

2013-03-17 @ 12:32:34
- Av: Anna Adam -

Åh! Vart kan man köpa den? :)

2013-03-18 @ 13:54:26
URL: http://annaadam.blogg.se
- Kaffehörnan -

Snygga skor fin färg

2013-03-18 @ 17:06:54
URL: http://www.kaffehornan.blogg.se
- Alexandra -

Å så fina skor! Älskar färgen! Vet du vad dom heter för något? Kram!

Svar: Visst är dom fina?! :D Dom heter Nike free run tror jag! Xx
Laura Kvist

2013-03-21 @ 21:27:35

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: