Svansjön


Idag har jag badat i det 12 grader kalla havet, cyklat som en dåre till Ringhals och hem igen. Varit förvirrad ute i ingenstans, nästan haft ihjäl mig själv genom att cykla på stora vägar, missat tåget och sedan fått en försenad tågtid, slumrat till, köpt godis i Sveriges bästa godisshop, kollat på Svansjön på Göteborgsoperan och traskat runt i gamla goa Göteborg en fin kväll som denna och kollar på studenter. Och allt detta har jag upplevt med bästa Hannisen. Nu är jag hemma och helt slut. Svansjön var en helt fantastisk uppsättning och jag blev verkligen inspirerad och motiverad till de tre åren framöver då jag ska dansa - på skoltid! Nu ska jag nana, godnattpussar!

- Alma -

Var på Svansjön med klassen ikväll! Den var verkligen grym!! Vilka dansare alltså... wow!

Svar: Vad roligt! Tråkigt att jag inte såg dig! Ellehur, otroligt!!
Laura Kvist

2013-06-05 @ 23:16:41
URL: http://photoab.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: