Summer plans

Herreminjesus, det slog mig nyss att imorgon har det gått en hel vecka av sommarlovet!! Time to act? Oh yes. Jag vill fylla min sommar med en massa härliga sommarminnen.
Men ni kanske undrar vad jag kommer att hitta på i sommar? Jag ska jobba mycket, och jag tar det en gång för alla, jag jobbar på McDonald's. I början av juli åker jag och my family till Sicilien vilket ska bli hur härligt som helst! Mer än så är det inte planerat hittills faktiskt. Vill gärna gå på antingen Halliforna eller Håkan som kommer till Varberg, men får helt enkelt se hur det blir. Vad ska ni hitta på i sommar? 
 
Måste bara tipsa er om denna fina tumblr, en massa härliga sommarpics. 
 

- Anonym -

Hej Laura!! Jag fyller 14 snart och jag undrar om du har lite tips på vad man kan önska sig, svara gärna på denna fråga i ett inlägg! Älskar din blogg!!

Svar: Oj detta var en svår fråga eftersom jag inte har en aning om vem du är och hur du är. Jag önskade mig en kamera kommer jag ihåg, men annars har jag ingen aning. Juicy Couture mjukisdress, lite sommargrejer kanske? Bikini osv. Tack söta du!!
Laura Kvist

2013-06-19 @ 21:35:59
- cecilia -

Göteborg med laget på cup första veckan i juli, sen london i mitten av juli och till turkiet i 2v i augusti! :) Hoppas att din sommar blir grym!

Svar: Vad mycket roligt, ha det så bra då! :D
Laura Kvist

2013-06-19 @ 23:12:36
URL: http://ceciliahelen.blogg.se
- aalicefilippa.blogg.se -

Jag ska på Hallifornia! Oskar linnros är ju där! My boy! tror de kan bli riktigt kul! <3

Svar: Ja den snyggingen får man ju inte missa! Få nog skaffa en biljett ;)
Laura Kvist

2013-06-21 @ 14:09:21
URL: http://aalicefilippa.blogg.se/
- Maja -

Hej Laura! jag bara undrar om du vet var bikinin kommer ifrån på bilden i detta inlägget? om du inte vet, vet du någonstans det finns en liknande? Ha det bra! kramkram

Svar: Hej Maja! Jag har ingen aning om vart den kommer ifrån men jag har letat runt lite och hittat dessa två: http://www.hm.com/se/product/11517?article=11517-B & http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=1&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=11076031&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=208534&parent_categoryId=203984&pageSize=2000 som jag tycker påminner om den på bilden och är jättefina! Kram :)
Laura Kvist

2013-06-26 @ 12:54:35

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: