SJUNDE JUNI


Nu har jag försökt att fixa en någorlunda bra GIFbild i en halvtimme, så just nu skiter jag i att det blev en ful sådan.
 
Heeeej friendos! Jag mår hur bra som helst efter mitt livs sista riktiga skoldag i grundskolan, mys med bästisarna och ett riktigt pepp-träningspass! Nu ska jag cykla iväg till affären och köpa lite gott, sedan blir det grillning med tjejerna. Herregud, vad skulle mitt liv varit utan Linn och Hanna?! Ha en fin kväll! ♥
 

- Anonym -

Du har inte så många vänner va?

Svar: Det beror på hur man ser det. Jag har många vänner men har haft turen att hitta tre stycken vänner jag trivs väldigt bra med.
Laura Kvist

2013-06-07 @ 21:32:51
- Anonym -

Vad heter programmet där du gör gifs? ÄLLLLLSKAR DIN BLOGG :*

Svar: Helst gör jag dom i PS men när jag inte har tillgång till det gör jag dom i Gifmaker.com! Åh, tack söta du, blir superglad!
Laura Kvist

2013-06-08 @ 00:40:08
- Kim -

vilken fin blogg du har :)

Svar: Tack vad glad jag blir!
Laura Kvist

2013-06-09 @ 11:15:05
URL: http://kiimm.blogg.se/
- Anonym -

Är du fortfarande i hop med David? Det verkar inte så.. :)

Svar: Ja det är jag! Som sagt vi går i samma klass och vi har båda två mycket utanför skolan som gör att vi inte hinner ses så jätteofta :( Men snart är det sommarlov! :D
Laura Kvist

2013-06-09 @ 13:05:12

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: