Kycklingwok

Har ni, precis som jag lite problem med matrutinerna nu under sommaren? Jag kan lätt skippa lunchen och istället äta tusen sötsaker. Men är det bra? Nej. Så här kommer nu mitt dunderbra lunch-tips som både är snabblagat, nyttigt och självklart GOTT! 
 
Gå till närmsta mataffär och köp en påse frysta wokgrönsaker (jag kör på Classic). Och en kycklingfilé om du inte redan har det hemma i frysen. Sen är det bara att sätta igång att woka! För att det ska bli godare blandar jag soja och honung som jag sedan wokar grönsakerna och kycklingen i! And voilá! Så slipper du bli hängig och trött under dagen!

- LAURA FAN -

Var redigerar du dina bilder? :D
Och om du ids kanske du kan skriva hur du redigerar dom? Älskar din blogg!

Svar: Hej söta du!Jag redigerar mina bilder i PS6. Och eftersom jag gillar ljusa bilder så ändrar jag mest kontraster och ljusstyrka. Alltså på nivåer och kurvor i PS. Annars är picmonkey är supertips!
Tack, ha det bra! <3
Laura Kvist

2013-06-30 @ 14:09:52

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: