Fri till slut

Igår slutade jag 9an och det var en himla känslosam dag för oss alla. Började med avslutning då vi fick ställa oss på led, ta emot våra betyg och gråta till bildspelet som sammanfattade 10 fina år tillsammans. Efter det åt vi god lunch och tårta här hemma, fick även lite presenter. Det lönar sig att vara duktig i skolan ska ni veta! Klockan fyra åkte alla tjejer hem till Ebba där vi åt pizza innan killarna kom. Spårade ut lite haha och drog sedan till stan där jag träffade härligt folk! Och nu är det SOMMARLOV och jag mår så fruktansvärt bra att det inte är sant. Som jag längtat efter detta, äntligen!! 
Jag tog själv inte många bilder igår men ska försöka att skrapa ihop några som jag kan visa er senare idag! Puss!

- Elin -

Hej finaste Laura!
Har läst din blogg ända sen du startade den! Läste den tillochmed när den inte hette nessona.blogg.se
Jag ville bara säga att du har varit en sjukt stor insperation för mig i alla dessa år som jag har läst din blogg! Du har fått mig att bli glad genom att läsa dina texter och se dina bilder! Du är en utav mina förebilder och jag ser upp till dig jätte mycket!
Helt seriöst så tror jag att du är den vackraste jag sett, du har verkligen drömutseendet!
Min dröm är ju typ att träffa dig, det skulle vara så sjukt kul! Du verkar ha en sån underbar och fin personlighet och din glädje smittar verkligen av sig i dina texter!
Men jag ville bara berätta det, sluta aldrig att blogga! För jag älskar verkligen din blogg!❤ Ha det super, kram!
Btw, har funderat på att måla av dig, skulle du vilja det så för jag det jätte gärna :)

Svar: Finafina du! Så glad jag blir av att läsa din kommentar! Checka din mejl så har du fått ett svar! Kramar!
Laura Kvist

2013-06-14 @ 22:35:53
- Madde Andersson -

Oj har ni gått i samma klass i 10 år? Vi hade olika klasser mellan 0-2, 3-5 och 6-9. Och nu går jag i gymnasiet så är inne på fjärde klassen nu hehe :P

2013-06-16 @ 16:23:59
URL: http://ricos.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: