Blue Skirt

Idag har jag på mig linne från Zara (lånad av bästis), kjol från H&M, ballerinor från Zara, Ray Bans och plånkan från Michael Kors.

Var som sagt en sväng på stan och lunchade på det nya och omtalade stället, Lorensberg. Åt en god räkmacka och kikade lite i affärer! Ikväll kommer mamma och pappa hem från Italy, de stannade nämligen där en vecka efter att jag och min syster åkt hem. Nu ska jag sätta mig ute på balkongen och kolla på någon utav alla serier ni talar så gott om. Tack för alla 26 (!) snälla kommentarer, ni är bääääst!

- Anonym -

är det en äkta Michael Kors plånbok? hur mycket kostar den? :)

Svar: Yes, it is! Fick den i födelsedagspresent men 1200 kronor tror jag :)
Laura Kvist

2013-07-16 @ 22:23:20
- cecilia -

Så fin du är ! :)

Svar: Tack finafina cecilia! :D
Laura Kvist

2013-07-16 @ 22:44:31
URL: http://ceciliahelen.blogg.se
- clara ask -

Förlåt om du inte gillar reklam men det är såhär att jag har just nu på min blogg en Sanning eller Konsekvent frågestund.
Sanning - Jag svarar 100%ärligt på din fråga.
Konsekvens - Jag utför någonting ex. knäcker ett ägg i mitt huvud.
Hade verkligen varit guldvärdt om du tog en minut av ditt liv och gick in och kommenterade.
Kram, ha det bäst! :)

/ www.claraask.blogg.se

2013-07-19 @ 14:39:19
URL: http://claraask.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: