Latest on Instagram


Instagram @ laurakvist
- Glada tjejer som ska ha gympa / Söta lottis efter ett lyckat ridpass / Jag och tjejernas mysfredag / En väldigt lyckig tjej -
 
En lång och jobbig dag i skolan, fick ett poäng från A på ekonomiprovet (SURT), fixat nytt pass, myst hos mormor  och morfar och nu kolla The Carrie Diaries. Imorgon är det onsdag AND I LÖV IT! Godnatt ♥

- Karin -

Vart kollar du The Carrie Diaries någonstans? :)

Svar: Watchseries ;)
Laura Kvist

2013-01-23 @ 15:56:11
- Filippa Thorsson -

Vad gott det ser ut!!

Svar: Det var det! :D
Laura Kvist

2013-01-23 @ 17:55:45
- Anonym -

Älskar din blogg, men kan du inte blogga lite oftare? :D

Svar: Åh, tack! Det är så extremt svårt det där med tiden, jag har inte så mycket tid som jag har råd att lägga på bloggen men jag försöker så gott jag kan! KRAM
Laura Kvist

2013-01-24 @ 07:44:04
- Anonym -

Ska du ha sommarjobb iår? Isåfall vart?

Svar: Ja, eller jag försöker att få iallafall så får se om jag får något och vad det blir! :)
Laura Kvist

2013-01-24 @ 16:55:01

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: