RED LIPS

Heeeeej och förlåt för den dåliga uppdateringen! Igår fyllde min fina mamma år så efter skolan tog vi tåget upp till göteborg (där jag såg Amir, hehe) och åt på Fond och sedan gick vi på Babben Larssons show haha, jag var som vanligt ensam barn men det var faktiskt väldigt roligt! Köpte också en svart tisha från COS, nödväntigt i gaderoben! Ha en fin lördag! 

- Anonym -

Har du glasögon? :)

Svar: Hehe nej, jag har på mig solglasögon ;)
Laura Kvist

2013-02-09 @ 12:32:57
- Anonym -

vem är amir?

Svar: Gaybloggaren haha ;)
Laura Kvist

2013-02-09 @ 12:48:41
- Patricia -

Älskar din blogg!!! Du är så bra

Svar: Tack! :D
Laura Kvist

2013-02-09 @ 16:56:07
- Elin -

Gud så fin du är, tror du är Sveriges vackraste person! Typ dösnygg, sjukligt! Kram❤

Svar: Vad du är söt elin! Tacktacktacktack!!! Puss
Laura Kvist

2013-02-09 @ 21:28:08
- Amanda -

Hej Laura! Såg din kommentar på min blogg. Jag fixar inte mina på en salong utan min mamma känner en tjej som fixar ögonbryn hemma hos sig, jag kan försöka fixa hennes nummer så du kan ringa dit, hon är verkligen jätteduktig så henne tipsar jag starkt om! Puss

2013-02-10 @ 22:29:56
URL: http://amandawiqvist.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: