White fur jacket

Någonting jag är riktigt sugen på till hösen/vintern är en stor vit pälsjacka. Jag tycker att det ser riktigt lyxigt och proffsigt ut samtidigt som man kan ha det till vardags. Snyggast med ett par slimjeans och bruna boots. Gäller bara att hitta en fin fejkpäls till bra pris. Pälsjackan på collaget kommer från Hunkydorys nyheter. Antar att den är lite för dyr för min plånbok men jag tänker ändå hålla koll på den! Annars anar jag att Zara kommer få in något liknande. 
 

- Hans -

"Jag gillar när djur plågas till döds så jag kan bära deras päls för att jag tycker det ser så fint ut, omgz yolo"

Svar: Läser du noggrannare står det att jag letar efter en fejkpäls. Om du läser min blogg borde du även veta att jag är en djurvän
Laura Kvist

2013-08-03 @ 12:29:35

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: