Torekov


Vi stannade till på Café Killeröd och lunchade med utsikt över Båstad.

Bilade ner till Torekov och låg på stranden.

Var inne i min favoritbutik där det fanns en massa fint.
Sist men inte minst åt vi middag på G Swensons krog där bla. Blondinbella var förra veckan. Bilden är inte min. 
Och sedan tog vi lite outfitbilder i det fina ljuset innan vi åkte hem igen. 
 
I Torekov spenderade jag många somrar som liten. Min mormor och morfar hade ett jättevackert och mysigt hus där när jag var mindre som vi åkte förbi igår. Vägen ner till havet, förbi fåren och golfbanan är så fin! Jag får alltid en massa fina minnen och flashbacks när jag är där nere. En riktig mysig sommardag! Bara några få dagar kvar nu, så gällar att ta vara på dem! 


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: