DURING THE BREAK

När jag har varit borta har jag hunnit med mycket roliga saker. Jag har rest till Nice med mammie och njutit av den Franska rivieran. Tagit en dagstur till Monaco som var helt unbelievable, frossat i macarons, haft nationella prov, umgåtts med fina vänner och pojkvännen, chillat med johannisen och shoppat lite fina saker.
 
Jag saknade er för mycket helt enkelt och blev väldigt taggad när en ny design var fixad. Linnsan har gjort grunden hihi! Våren har ju också kommit och då är allt lite roligare! Jag har också hunnit fundera mycket på varför jag bloggar och kommit fram till att jag gör det för att jag tycker att det är kul och inte för någon annan. Därför tänker jag inte göra ett inlägg bara för att jag måste i framtiden utan bara när jag har inspiration till det. 
Hoppas att ni tycker att det är lika kul som jag att vara tillbaka! Och att ni fortsätter att följa mig! Puss!

- aalicefilippa.blogg.se -

WOHOOOO!! Äntligen är du back on track, som jag har väntat!

Svar: Hihi, vad glad jag blir! Nu kör vi! :D
Laura Kvist

2013-04-21 @ 19:15:27
URL: http://aalicefilippa.blogg.se/
- Fanny -

Skit snygg design och header !! :)

Svar: Tack så mycket fina Fanny, vad glad jag blir! :D
Laura Kvist

2013-04-21 @ 19:40:05
URL: http://fannyjarnungs.blogg.se
- Sägerjaginte.... -

Äksar dig och din blogg!! Jag är 15 år och har sett dig på fuegon!! Du och Linn är bäst!! <3

Svar: Haha vad pinsamt! Jaja, tack iallafall det gör oss båda jätteglada :D<3
Laura Kvist

2013-04-21 @ 20:28:51
- Alma Bengtsson -

Jättekul att du är tillbaks Laura! Har saknat dig ju!

2013-04-22 @ 19:58:39
URL: http://photoab.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: