BARE MINERALS

Mamma kom hem med ett kit från Bare Minerals för några veckor sedan och då var ju jag tvungen att testa det hihi. Och helt serri, min hy har nog aldrig mått såhär bra innan. Det är inte jättetäckande men har man problem med fet hy borde man testa detta! 

- elin -

Tack för tipset bästa Laura! Men jag undrar en sak, kan du lägga ut en video när du visar hur du fixar håret till skolan och sånt? Kram på dig❤

Svar: Hihi jag har försökt en gång men kändes bara så dumt, men jag ska göra ett förslag till för din skull! :D
Laura Kvist

2013-04-28 @ 14:59:24
- Layla -

När man rör vid dina bilder som du lägger upp så ändras ljuset på bilderna. Hur gör man så att det blir så? Skulle du kunna visa på i ett inlägg :) du är en jätte fin blogg och du är så söt.

Svar: Absolut kan jag göra det! :DTack söta du!
Laura Kvist

2013-04-29 @ 01:43:00
- Viktoria Eriksson -

bra tips :)

Svar: :D
Laura Kvist

2013-04-29 @ 18:12:23
URL: http://vickons.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: