L´ORÉAL PARIS - BB CREAM

Alla har vi sätt den på reklam och hört talas om den. Jag testad, och ohmygod vilken hy man får!! Inte bara att den täcker och ger en jämn nyans, på mig försvann också mycket finnar och huden känns mer "livlig". Jag hatar att lägga på lager med foundation så detta är lösningen för mig! Så om ni inte redan har gått och köpt en, gör det nu!

- Anonym -

Vart kan man köpa den?

Svar: Finns lite var som helst. Jag köpte min på Kvantum men finns på Kicks & Lindex också bla. :)
Laura Kvist

2012-10-09 @ 17:47:38
- Anonym -

Hur lång tid tar det innan den ger effekt?

Svar: Effekt och effekt. Det är ju en foundation/återfuktande kräm. Men jag märkte skillnad efter bara första användning, huden blev len och såg fräsch ut. Jag vet inte om det beror på krämen men för mig så försvann mycket oren hy på bara en vecka! :D
Laura Kvist

2012-10-09 @ 17:47:57
- Viilma -

SV: Okej, har haft henne i 1 måndag nu ungefär och hon har det bra hos mig som min första häst och är en riktigt fin, snäll och framför allt PIGG 21åring :)

Tycker oxå att eran ridskola verkade riktigt mysig :3

Hade bra!

//Vilma

Svar: Ja, vad roligt! :D
Hihi, det är den!
Laura Kvist

2012-10-09 @ 17:54:58
URL: http://NeverForgetTheName.blogg.se
- lisa -

vad kostade den? :) kan man köpa den på kicks? försvann finnarna på en natt. asså är det en foundation, eller en hudkräm? kan du förklara? :)

Svar: Den finns på Kicks men jag köpte min på kvantum för 129 kr. Nejnej. Jag kan inte lova att finnarna försvinner men på MIG försvann en hel del. Det tog ungefär en vecka innan jag verkligen såg skillnad. Det är en foundation/återfuktande kräm som har ämnen i sig som jämnar ut din hudton samtidigt som den täcker och återfuktar. Superbra!!
Laura Kvist

2012-10-09 @ 20:58:59

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: