Tisdagen den 6 november


Jag och mina konstiga vänner, hihi
Hej gott folk! Hur mår ni idag? Jag mår bara bra men har så rackarns mycket att göra som vanligt! Ska snart åka iväg och ta en spruta, sedan rida och plus det en hög med läxor som ska göras. Huh, har en hektisk vecka framför mig. Nu måste jag kila, ha det fint vänner! ♥

- Linn Bank -

Tack för det fina bilderna du publicera

Svar: VCG :))))))))))
Laura Kvist

2012-11-06 @ 16:36:29
URL: http://linnbank.blogg.se/
- Anonym -

Vilken spruta?

Svar: Mot livmoderhalscancer.
Laura Kvist

2012-11-06 @ 16:40:16
- Anonym -

Heej Laura, kan inte du göra ett enlägg om tips om hur du pluggar eng gloser på en smart sätt eller kan du svara här! ;) Jätte snällt om du svara på frågan? :D jätte fin blogg!

Svar: Hej! Jag tränar alltid på glosboken.se! Ett jättesmart och lätt sätt att lära sig glosor på :D
Laura Kvist

2012-11-07 @ 19:21:24

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: