The luckiest girl on the planet

Har haft en mysig dag med pojkvännen. Var dock hemma själv nu ikväll för att packa och greja lite, för imorgon åker jag till huvudstaden! Vi ska kolla på någon teater och jag ska strosa runt lite på egen hand tror jag. Ser ut att bli en toppenhelg vilket jag förtjänar efter denna stressiga och jobbiga veckan! Och ja, datorn hänger självklart med. Nu ska jag nana, Godnatt! ♥

- Anonym -

vad heter din pojkvän,och hur och när blev ni tilllsamans?:)

Svar: Kommer kanske upp ett inlägg om det! ;)
Laura Kvist

2012-11-10 @ 00:15:16
- elinskoglund -

så himla gulliga är ni! :*

Svar: Hihi, tack! :*
Laura Kvist

2012-11-10 @ 10:20:32
- Ellen -

Ny bloggadress, hade varit kul om du kika in! KRAM! www.soon.blogg.se

2012-11-10 @ 22:41:35
URL: http://soon.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: